nevasport.com | noticias | reportajes | estaciones | nevablogs | foros | fotos | material | viajes | mapa del sitio | Publicidad | Contáctanos | Política de privacidad
Patrocinado por koptec.com
RSS de Malalts de neu   Inici - Contacta'ns | Darrers comentaris | Els mes visitats | Arxiu

Ja està aquí l'Atomic Night Fever'08

Per: David_rd Seccions: Actualitat del país
Data de publicació: 16-01-2008 a les 21:35:18 • visites: 293 visites

Els millors snowboarders i freeskiers tenen una cita a la quarta edició de l'esdeveniment de freestyle (rails) més premiat de la Península: l'Atomic Night Fever. Com a anteriors edicions es desenvoluparà al sector del Tarter, Grandvalira, i a la competició estan convidats els dotze millors freeskiers i snowboaders del país especialitzats en jibbing (baranes). Si les tres convocatòries precedents van ser un èxit de participants per qualitat i quantitat i de públic, que va omplir fins a la bandera el lloc, la pròxima convocatòria de l'Atomic Night Fever té tots els nombres per a ser un nou èxit i sortir-se del mapa. Estem davant un esdeveniment que és tot un clàssic del calendari nacional i internacional i que, donat el seu prestigi, ha contat amb el concurs de riders de la talla de Radaelli o Merlin Balfour, en snowboard, o Leo Tarrat i Paco Benguerel, en freeski. Riders que, d'altra banda, han pujat al més alt del podi.

Atomic Night Fever - Grandvalira

Gran novetat

La gran novetat d'aquesta temporada és que l'Atomic Night Fever tindrà més d'un mòdul. Es tractarà d'una línia de tres mòduls que, de moment, l'organització no desvetllarà fins a l'últim dia. Amb aquest misteri el que es pretén és que els millors jibbers es puguin lluir. No contents amb aquesta novetat, la segona notícia de l'Atomic Night Fever la trobem en l'altíssim nivell dels premis. Si prendre part en l'esdeveniment ja és un premi de per si, a més, en aquesta quarta edició hi haurà premis en metàl·lic, així com vols d'avió per als tres primers en snowboard i els tres primers en freeski. Com ja és norma de la casa, al costat del nivell de la competi i l'ambient que es respira, també es torna a allargar l'horari de la festa. El lliurament de premis i la festa final tindrà lloc en la discoteca Nemo's (Als baixos de l'hotel Llop Gris), i durant tot l'esdeveniment l'equip de discjockeys de El Gran Miércoles animarà l'Atomic Night Fever. El treball de l'equip de Coliflor Freestyle i Grandvalira asseguren que l'esdeveniment surti impecable.

Atomic Night Fever - Grandvalira

Hi aniran els millors riders, el rail més potent, s'està estudiant introduir alguna que una altra sorpresa, i perquè la festa sigui completa només faltes tu, t'ho perdràs?

Sponsors: Atomic, ACG, Clickair, Colifor Freestyle, Grandvalira, Nemo's, El Gran Miércoles
Riders confirmats snowboard: Facundo Huarriz, Àlex Martín, Merlín Balfour, Cristian Cortizo, Pepe Balmes, Miguel Moreno, Darío Gil ‘Bolo’, Pepe Sánchez, Cristian Ordoñez, Chino ... (llista per terminar)
Riders confirmados ski: Gustavo Ballesteros, Antonio Tapia, Pablo Parera, Javi Vega, Jose Antonio Lopez "Cani", Xavier Fontdevila, Luca Meloni ... (lista per terminar)
Més info: www.atomicsnowclub.com

Afegir comentaris a aquest article:
Autor:
  Si aquest missatge conté un sol insult, no et molestis a enviar-lo, perque serà el.liminat
AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada


Comentaris:

:) :lol2: ;)
:frown: :grrr!: :oh!:
:crying: :hein?: :za!ar:
:diable: :+: :-:

Codi:

*Si no pot llegir el codi Premi aquí
 

Els comentaris aquí publicats no reflexen de cap manera l'opinió de Malalts de neu. Aquesta web es reserva el dret a eliminar els missatges que no consideri apropiats per aquest contingut. AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada, qualsevol comentari ofensiu serà el.liminat sense previ avís.
Galeríes de fotos disponibles
Malalts de neu
RSS de Malalts de neu   Inici - Contacta'ns | Darrers comentaris | Els mes visitats | Arxiu
Altres seccions: reportajes, estaciones, foros, fotos, vídeos, nevablogs, snowboard, material, viajes, clasificados.       [editores]