La nova edició d’El Dorado Freeride confirma la participació de grans especialistes a nivell internacional en la disciplina del freeride. L'espectacle està més que garantit amb noms tan reconeguts mundialment com Tato Vasiuk, classificat en el passat Xtreme de Verbier i actual competidor del FWT (Freeride World Tour) o Paul Monot, participant en diverses edicions del Xtreme de Verbier.
També estaran presents David Sanabria, participant en diversos esdeveniments de freeride i actualment fent oposicions per a la FWT i David Pujol, incondicional d’El Dorado i primer rider espanyol a participar i obtenir podi en una competició internacional de freeride a Nova Zelanda.
20 Rider’s Wild Card
Per aquesta edició, El Dorado Freeride compta amb 20 Riders Wild Card de gran prestigi amb l'objectiu de professionalitzar la competició fins a situar-la entre les més prestigioses del freeride només superada per l’Xtreme de Verbier. Laura Pons, Juliana Fuster, Raquel Bau, Leo Tarrat, Bruno de la Barrera, Ramón Barbé, Andrés Barroso, David Alzieu, Raúl Diez, Xavier Lasagabaster, i joves promeses com Dani Fornell Prat (Rookie 07), Alberto Pantoja o Carles Pons, són alguns dels participants.
Espectacle per a tots
El públic assistent durant el cap de setmana podrà seguir l'espectacle a través d'una gran pantalla situada al pàrquing del Sector Arcalís. A més hauran regals i una gran barbacoa al restaurant de La Coma juntament amb el lliurament de premis, tot això amenitzat amb el incombustible DJ Panoramix.
TIMMING EL DORADO
Divendres 15 de febrer
17:00h. Recepció dels Riders a l’Hotel Bringué
18:00h. Checking + revisió inscripcions
18:45h. Benvinguda Lounge
19:00h. Films: El Dorado Freeride / Ford
19:30h. Presentació El Dorado 2008 / sistema de competició i reglament
20:00h. Preguntes
20:30h. Sopar Hotel Bringué
Dissabte 16 de febrer
07:00h. Esmorzar Hotel Bringué
07:45h. Recepció dels Riders al Sector Arcalís cota 1.940m.
08:00h. Briefing del dia
08:30h. Trasllat fins el punt de la competició - localització de cims i revisió ARVA
10:00h.Classificatories
14:00h. Final de la jornada
18:00h. Resultats i classificats per a la final
20:30h.Sopar Hotel Bringué
Diumenge 18 de febrer
07:00h. Esmorzar Hotel Bringué
08:30h. Recepció dels Riders al Sector Arcalís cota 1.940m.
08:50h. Briefing del dia
09:00h. Trasllat fins el punt de la competició - localització dels cims i revisió ARVA
10:00h. Finals
14:00h. Lliurament de premis guanyadors El Dorado Freeride 2008
14:30h. Barbacoa
