Cara i creu per Queralt a Vancouver
La catalana Queralt Castellet, que havia aconseguit el pasi a la final de la prova de halfpipe, a la competició de halfpipe dels Jocs Olímpics de Vancouver, no ha pogut disputarla, ja que ha estat traslladada a un hospital de Vancouver, després de patir una caiguda quan s'entrenava a Cypress Mountain, escenari de la competició.
Castellet s'ha donat un cop al cap que l'hi ha fet perdre uns segons la consciència, ha sigut traslladada ja conscient a un hospital de campanya situat a la zona de competició i posteriorment al Vancouver General Hospital de la capital de la Columbia Britànica.

Queralt assistida per un francès i un
austrlià inconscient al terra del pipe. Foto: AP / Marcio Sánchez
Tot i que en un principi no ha patit cap lesió de gravetat els jutges no han permés a Queralt prendre part a la ronda final d'aquesta prova. Una llàstima perque la Queralt havia demostrat que estava perfectament preparada per assolir una medalla en aquesta segona participació olímpica de la sabadellenca. Queralt va entrar directament a la final després de sumar la tercera millor marca de totes les competidores fet que la va classificar directament per la final.
Or per Torah Bright
La final olímpica ha sigut per l'australiana Torah Bright que després d'una primera mànega dolenta ha arriscat tot a la segona i ha sumat 45 punts que l'han portat a apuntar-se l'or olímpic de l'especialitat. L'austrliana suma així la seva primera medalla olímpica millorant la seva cinquena plaça aconseguida a Bardonecchia als Jocs Olímpics de Torí'06. La plata ha sigut per Hannah Tetter i el bronze per la també nord-americana Kelly Clark.
Gràcies Queralt!!
Des d'aquestes línies volem agraïr-te la teva dedicació, la teva tenacitat i haver-nos fet vibrar en aquests Jocs, no pateixis, l'any vinent et veurem guanyar a casa, et veurem triomfar a la Molina i després d'aquí a quatre anys a Socchi'14. Moltes gràcies Queralt!!!
2 Comentaris Escriu el teu comentari
-
Chapó per aquesta campiona !!!
Ànims i recupera't aviat !
-
Anims Queralt, tens molts anys si deu vol per demostra el que vals.
El principal es que no aixi estat res.
COMENTARIOS
- 1.- Lamento dir-vos que diumenge no vaig puj ...
- 2.- M'he enamorat David. I tot per culpa ...
- 3.- Es veia molt bé des de on vas dir. Llàst ...
- 4.- Uf, Genials David
!!!
Molt b ... - 5.- bon treball! felicitats i gracies!! ...
- 6.- Buen trabajo
... - 7.- #3 No cal que ho joris ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ...
- 8.- Gràcies per les fotos David. A veure ...
- 9.- #1 Tot lo bé que hem van deixar
A ... - 10.-
...
Listado completo
Foro Malalts
LO MÁS VISITADO
- 1.- Collats de neu!! ...
- 2.- Es retarden les obertures ...
- 3.- Fora de pistes a les Neus Catalanes ...
- 4.- L'ampliació de Boí Taüll a debat ...
- 5.- Andorra i Baqueira entre les més barates ...
- 6.- Més imatges de les darreres nevades ...
- 7.- Nivalia, que ha sigut de tu? ...
- 8.- Per Nadal obert al 100% ...
- 9.- L'accident a Formiguera podria ser ...
- 10.- I després de la tempesta? ... el sol i l ...
Galería de fotos


