Torna el Saló de Muntanya de Vic

Torna el Saló de Muntanya de Vic
David_rD  David_rD » Actualitat del país » Publicat el 1/11/2008
Un any més la Fira de Vic ens presenta el seu Saló de la Muntanya, i enguany amb l'afegit de que al no haver-hi Nivalia aquesta serà la millor oportunitat de veure a moltes de les estacions d'esquí abans del començament de la temporada que aquest any es presenta amb unes bones expectatives després de les nevades que hem tingut durant els darrers dies i que sembla que encara ens acompnyaràn durant uns dies. Així que ja sabeu, marqueu el cap de setmana vinent als vostres calendaris.
2086 Visitas
 
Enviar a un amigo   Imprimir

El 7, 8 i 9 de novembre, al recinte firal El Sucre de Vic, es celebrarà un any més el Saló de Muntanya, un punt de trobada pel amants del món de la neu i la muntanya a Catalunya.

Un ampli programa d’activitats així com la presentació de diverses propostes comercials formaran el plat fort d’aquesta edició. I a més enguany, s’ha volgut potenciar l’espai firal amb la presentació de novetats i de mostres com “muntanyes de neu” en la que s’hi trobaran agrupades les diferents estacions d’esquí participants i que promocionaran els forfets de temporada a preus especials.

Com cada any, la fira conviurà amb un gran mercat d’ocasió, on el tradicional mercat de segona mà es veurà reforçat amb els estands de venda directa de la fira. La zona d’exposició estarà dedicada al sector comercial dels esports de muntanya i outdoor, protagonistes del saló, així com l’oferta pública relacionada.

Dintre d'un ampli programa d'activitats, el Saló Muntanya vol fer ressò especialment al centenari de l'esquí a Catalunya, del qual es podrà visitar una exposició permanent. I juntament amb la Federació Catalana d'Esports d'Hivern, han programant diferents actes per conmemorar l'inici del que ara és una tradició i tot un sector econòmic, divendres a les 20 h tindrà lloc la presentació oficial del centenari.

La FEEC també hi serà present al saló en un stand, on els visitants podran consultar informació sobre les llicències federatives, i les activitats o publicacions de les diferents entitats. Els horaris d’obertura del saló seran divendres de 17 a 20 h i dissabte i diumenge de 10 del matí a 20 de la tarda. El preu de l’entrada serà de 3,5 € amb un descompte del 50% als federats.

Trobareu més informació sobre el saló, els expositors que hi seran presents i el programa detallat de les activitats al web de la Fira de Vic.

Notícia extreta de la plana de la FEEC.

2086 Visitas
 
Enviar a un amigo   Imprimir



0 Comentaris Escriu el teu comentari


    Escriu el teu comentari



    L'email no serà publicat.
    Si aquest missatge conté un sol insult, no et molestis a enviar-lo, perque serà el.liminat
    AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada

    :) :lol2: ;)
    :frown: :grrr!: :oh!:
    :crying: :hein?: :za!ar:
    :diable: :+: :-:



    Captcha Recarregar Imatge


    Els comentaris aquí publicats no reflexen de cap manera l'opinió de Malalts de neu. Aquesta web es reserva el dret a eliminar els missatges que no consideri apropiats per aquest contingut. AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada, qualsevol comentari ofensiu serà el.liminat sense previ avís.



    Publicidad
    Ja pots seguir-nos també al twitter!!

    Foro Malalts

    Ir al foro »

    Galería de fotos

    Ver más »