Freeride de luxe a Vallnord

Freeride de luxe a Vallnord
David_rD  David_rD » Competició, freeride, Vallnord, Dorado » Publicat el 19/2/2008
Un total de 16 riders van participar ahir a la final d’El Dorado Freeride, que s’ha disputat aquest cap de setmana al Sector Arcalís de VALLNORD. Un total de 40 corredors han participat en aquesta 11a edició que ha estat destacada per la presència de noms significatius com Dani Sanabria que s’ha fet amb el primer lloc en la modalitat d’esquí i en la classificació final.
758 Visitas
3 Fotos
 
Enviar a un amigo   Imprimir

La nova edició d’El Dorado Freeride, celebrat aquest cap de setmana al Sector Arcalís de Vallnord, confirma la consolidació d’aquest esdeveniment i l’alta participació de riders procedents d’Espanya, Europa i Amèrica del Sud. Han estat 40 els corredors que han pres part a la 11a edició d’El Dorado, i només 16 van superar dissabte les classificatòries. Aquests van poder disputar les finals diumenge amb arribada a la Coma d’Arcalís.

D’entre els 40 participants 20 són Rider’s Wild Card, convidats precisament per l’organització per tal de professionalitzar la prova i situar-la entre les millors competicions del món. De fet, segons Joan Masferrer, organitzador d’El Dorado “per sobre d’aquesta prova només hi ha l’Xtreme de Verbier”. Tot i estar d’entre les millors l’objectiu és “professionalitzar encara més la prova i donar-li un abast més internacional”.

El Dorado - Vallnord

Fins el moment, però, El Dorado ha tancat les portes de la 11a edició fent un balanç molt positiu. La qualitat de la neu i el bon temps han permès disputar la prova sense que s’hagi produït cap incident en la que és la tercera edició d’El Dorado a VALLNORD. L’orografia de l’estació sempre garanteix l’espectacularitat de l’esdeveniment, tant pel públic com pels propis riders, ja que any rere any es canvien les zones de competició.

El Dorado - Vallnord

Els millors riders

David Sanabria, participant de diversos esdeveniments de freeride i actualment fent oposicions pel Freeride World Tour, ha estat el primer de la classificació general i de la modalitat d’esquí. De la seva banda, David Pujol, primer rider espanyol a participar i obtenir podi en una competició internacional de freeride a Nova Zelanda, ha quedat segon en la general i primer en la modalitat d’snowboard. En femení, Juliana González ha estat l’única en disputar la final, quedant en un 11è lloc a la general.

El Dorado - Vallnord

Artículos relacionados:

758 Visitas
3 Fotos
 
Enviar a un amigo   Imprimir



0 Comentaris Escriu el teu comentari


    Escriu el teu comentari



    L'email no serà publicat.
    Si aquest missatge conté un sol insult, no et molestis a enviar-lo, perque serà el.liminat
    AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada

    :) :lol2: ;)
    :frown: :grrr!: :oh!:
    :crying: :hein?: :za!ar:
    :diable: :+: :-:



    Captcha Recarregar Imatge


    Els comentaris aquí publicats no reflexen de cap manera l'opinió de Malalts de neu. Aquesta web es reserva el dret a eliminar els missatges que no consideri apropiats per aquest contingut. AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada, qualsevol comentari ofensiu serà el.liminat sense previ avís.



    Publicidad
    Ja pots seguir-nos també al twitter!!

    Foro Malalts

    Ir al foro »

    Galería de fotos

    Ver más »