Andorra i els Jocs?
Sóc dels que sempre he defensat, molt abans que es parlés dels projectes olímpics, de la celebració dels Jocs d'Hivern al Pirineu amb la capitalitat d'Andorra com a centre dinamitzador. És reconegut que tinc pocs seguidors en aquest aspecte i en el seu moment un grapat de crítics ferotges a la proposta. Tant s'hi val. Més tard o més d'hora, aquest serà un fet, malgrat que tinguem que esperar molts anys, tants com faci falta per canviar no poques mentalitats.
Ara el tema es torna a plantejar. El motiu és la visita de Xavier Trias i l'oferiment de l'alcalde de Barcelona que en la candidatura de la Ciutat Comtal pogués figurar el Principat, però només en el sector hoteler i no amb proves olímpiques. Aquest oferiment em recorda els brindis al sol que polítics agraïts tributen als benefactors per quedar bé. És el cas que ara ens ocupa. No està massa clar que el projecte tiri endavant amb l'actual ajuntament i tampoc és fàcil aconseguir la nominació final en els actuals moments. Però quedi constància de què el municipi barceloní té molt present la nostra hoteleria i no tant les meravelloses instal·lacions de neu que gaudim al Principat.
Un detall encara m'ha fet més gràcia. Les declaracions d'Enric Truñó –responsable tècnic del projecte– en el que qüestiona la participació andorrana només en el tema hoteler i descarta per complert la resta. Cal recordar que el responsable del projecte andorrà de Jocs Olímpics va ser precisament ell i en aquells moments, no tan sols defensava el projecte d'Andorra, sinó que es feia responsable. Es curiós comprovar com pot canviar el sentiment i l'opinió de les persones una vegada la feina feta ha estat cobrada i es treballa en altres batalletes.
Sincerament tant me fa el que puguem, o no, aportar ara mateix. Arribat el cas, és més que probable que a la vista de les circumstàncies del moment el que ara es diu fos molt diferent al que es pugui presentar a l'hora de la veritat.
Artículos relacionados:
5 Comentaris Escriu el teu comentari
-
Brutal.
Gràcies David!
-
#1 Per cert: Del projecte tècnic res de res, de moment sembla que està en mans de Trias i el seu equip des de l'agost, quan aquest l'aprovin passarà a mans de la Generalitat i posteriorment a la Comissió Directiva de la Candidatura ... per a la seva aprovació ...
I ho cito textualment com m'ho van dir però resumit.
Si la candidatura ho envia a l'ajuntament i aquest a la Gene que ho torna a la candidatura ... aquesta ho ha de tornar a aprovar? Que insinuen, que els possibles canvis fets pels "tècnics" i polítics seran un desastre inaceptable???
Quan aquesta darrera comissió l'aprovi serà quan el document es faci públic ... bé, això si és que algú abans ho filtri, per error
, a algún mitjà amic.
-
21N
Sortirà quan convingui desviar l´atenció.
Això si no es converteix en un incendi de collons.
Jo fos andorrà estaria emprenyat com una mona. -
Pues eso, que de momento es todo un "blablabla" y punto.
-
#3 De moment ni per aquestes
COMENTARIOS
- 1.- En Sierra Nevada, a parte del acceso a B ...
- 2.- Lamentablement en aquest país l'esport ...
- 3.- Som molts que pensem com vosaltres. ànim ...
- 4.- Tant de bo ho aconsegueixin. Seria una p ...
- 5.- #4 100% del desnivel ...
- 6.- Yo fui a la Masella el viernes pasado y ...
- 7.- Ah, bé, llavors ja em quedo més tranquil ...
- 8.- #1 No pateixis! N'hi ha que som d'aqu ...
- 9.- Amb aquesta gran i encertada decisió de ...
- 10.- Si snyor, cap a la cerdanya i falta gent ...
Listado completo
Foro Malalts
LO MÁS VISITADO
- 1.- Obrirà Boí Taüll la propera temporada? ...
- 2.- Dos ferits per una allau a l'Aran ...
- 3.- Més d'un metre de neu nova a Baquei ...
- 4.- Paqueton a Masella ...
- 5.- Un eslàlom en imatges ...
- 6.- Per fi arriba la neu!!! ...
- 7.- Números desastrosos a la Molina ...
- 8.- A la primavera ajustem el nostre esquí ...
- 9.- Cap a la professionalització? ...
- 10.- Morzine, entre tradició i modernitat ...
Galería de fotos



