Sense rastre dels russos a Alguaire

Sense rastre dels russos a Alguaire
El tant anunciat acord de la Generalitat amb tour operadors russos per operar a Alguaire deixa ara com ara un balanç molt trist: zero vols programats des de les terres del Volga. Tot i això els anglesos si que vindran a Andorra, i algun a Baqueira però no pas gaires, amb la promoció feta des de la Generalitat. Viure per veure.
1208 Visitas
 
Enviar a un amigo   Imprimir

Tant cacarejats com van ser els vols de la temporada d'hivern amb touroperadors russos i britànics a Alguaire s'ha de dir que de moment a l'aeroport d'Alguaire no hi ha ni un únic vol programat des de les terres del Volga. Sembla doncs que els acords amb Ascent Travel i Pegas Touristik han quedat en un no res, no així els fets amb touroperadors britànics que portaran de moment confirmats vora uns 17 mil esquiadors a Grandvalira i Vallnord i uns pocs a la Val d'Aran per gaudir de Baqueira.

Així doncs les previsions que apuntaven a que es portarien un 6.500 esquiadors russos a Alguaire per esquiar a Andorra i ... l'Alt Pirineu? han quedat en un no res. Això si, la pressió feta per dotar a l'aeroport d'Alguaire del 'necessari' punt fronterer sembla que ha sorgit efecte i el 19 de desembre s'espera que aquest ja sigui operatiu. Al menys així ho ha declarat avui el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder.

Així avui Recoder recordava que el Govern treballa per aconseguir que Alguaire "tingui present i futur" i que "els convenis que s'han signat van en aquesta línia". Cal dir que quan es refereix a convenis es refereix a descomptes a touroperadors que aporten un turisme força 'perillós' com així s'ha demostrat ja als Alps a on no són gaire ben vistos enlloc per la seva falta d'educació manifesta i els problemes associats que això comporta. Sembla que no hem après res del que veiem cada estiu a certes localitats de la nostra costa.

Però Ascent Travel i Pegas Touristik seguiran operant al Pirineu, i ho faran via Barcelona, tot i els sucosos descomptes en taxes aeroportuàries que havia ofert la Generalitat a aquestes dues empreses per tal de justificar aquesta infraestructura que va costar prop de 100 milions d'euros i que des del dia de la seva inauguració resta infrautilitzada per més esforços que s'hi estan fent, esforços que no ho oblidem acabaran com els de l'aeroport de Reus amb Ryanair o el d'Osca amb Pyrenair.

Ascent incorpora a la seva oferta paquets d'esquí a Baqueira però pel que fa a Pegas cal dir que ni tant sols inclou aquesta opció i nomes contempla el mercat andorrà.

1208 Visitas
 
Enviar a un amigo   Imprimir

3 Comentaris Escriu el teu comentari

  • #1
    RX
    RX 14/11/2011 22:50
    Yo gasto y construyo, que ya buscaremos para qué puede servir. :-:

    Responder Respondre Gràcies! Positivo Positivo  Negativo Negativo Denunciar

    karma del missatge: 18 - Vots positius: 1 - Vots negatius: 0

  • #2
    Ivan M
    Ivan M 15/11/2011 00:09
    Bon titular :lol2:

    Responder Respondre Gràcies! Positivo Positivo  Negativo Negativo Denunciar

    karma del missatge: 18 - Vots positius: 1 - Vots negatius: 0

  • #3
    SnowCowboy
    SnowCowboy 15/11/2011 11:51
    Em sembla que podríem dir allò de:

    "Sin novedades al frente".

    No us amoineu, que segons el señor del PSC de Lleida, "l´il-lustre" Àngel Ros, la font principal d´ingressos d´aquest aeroport està disposant-se per fer-lo servir i que sigui rendible en pocs anys. Transport de mercaderies diu.

    És evident que per l´esquí els estem fent un favor als andorrans.

    Jo hi tinc un compte, però no hi tinc un duro. A més, ara volen ser transparents bancàriament. Cony! Ens estan fotent per tot arreu!

    :lol2: :lol2: :lol2:

    De bones eh! (clau d´humor) Que els andorrans són uns cracks.

    Responder Respondre Gràcies! Positivo Positivo  Negativo Negativo Denunciar

    karma del missatge: 18 - Vots positius: 1 - Vots negatius: 0


Escriu el teu comentari



L'email no serà publicat.
Si aquest missatge conté un sol insult, no et molestis a enviar-lo, perque serà el.liminat
AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada

:) :lol2: ;)
:frown: :grrr!: :oh!:
:crying: :hein?: :za!ar:
:diable: :+: :-:



Captcha Recarregar Imatge


Els comentaris aquí publicats no reflexen de cap manera l'opinió de Malalts de neu. Aquesta web es reserva el dret a eliminar els missatges que no consideri apropiats per aquest contingut. AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada, qualsevol comentari ofensiu serà el.liminat sense previ avís.



Ja pots seguir-nos també al twitter!!

Foro Malalts

Ir al foro »

Galería de fotos

Ver más »