Baixada d'un 10% als preus d'Ski Pallars
Les estacions de Port Ainé i Espot Esquí, que Ferrocarrils de la Generalitat va comprar l'estiu passat a l'Institut Català de Finances, s'engloben ara sota el paraigua de Ski Pallars i preveuen obrir la temporada el 3 de desembre amb descomptes del 10 per cent en el forfet de dia d'adult. En una mesura inèdita al sector, el forfet de dia costarà ara 34 euros, davant dels 37 que costava l'any passat. Així mateix, segons van confirmar ahir fonts de Ferrocarrils, també s'oferiran descomptes del 20 per cent als paquets turístics de forfet i allotjament.
En aquest sentit, FGC ha enviat una carta als hostalers de la comarca per obrir una via de col·laboració i incorporar hotels de tota la zona a l'oferta de neu del Pallars. Aquesta invitació s'ha rebut als mateixos municipis d'Espot i Rialp on s'ubiquen les pistes, però també en localitats més allunyades com València d'Àneu. Arran d'aquesta iniciativa, Ferrocarrils va avançar que ha incrementat un 25 per cent l'oferta hotelera vinculada a les pistes (fins l'any passat, incloïa poc més que l'hotel de Port Ainé i l'alberg de Rialp, lligats al complex). Les estacions del Pallars (que se sumen a Vall de Núria i La Molina sota la propietat de FGC) incorporaran aquesta temporada vuit canons de neu a Espot i millores en accessos i aparcaments, als quals s'ha destinat una part de la inversió.
L'ICF ha tingut la propietat de les pistes del Pallars des del 2006, quan la va assumir per l'impagament del deute dels anteriors propietaris amb l'institut de finances de la Generalitat, fins aquest any. D'altra banda, a la resta del Pirineu de Lleida, Baqueira preveu obrir el 26 d'aquest mes i Boí Taüll i Port del Comte, el cap de setmana abans del pont de la Constitució (entre els dies 2 i 3 de desembre). A Baqueira i Boí el preu del forfet ha pujat un euro (46 i 37, respectivament), segons van informar les estacions a l'octubre.
Artículos relacionados:
- Presentada la temporada a la Diputació de Lleida
- Novetats a Masella i plànol de pistes
- Novetats a Vallter 2000
- Novetats a Baqueira 2011/12
- Novetats a Grandvalira 2011/12
- Novetats sostenibles a la Molina 2011/12
- Port del Comte no apuja el preu del forfet
- FGC assumeix la gestió de Port Ainé i Espot
- FGC adquireix Espot i Port Ainé
6 Comentaris Escriu el teu comentari
-
Que aprendan en sierra nevada....
-
Una excelente iniciativa. Eso se llama situarse en la realidad del cliente.
Esperemos que acaben de despegar en esta nueva etapa de Gran Pallars.
-
#2 Ski Pallars, GranPallars ja no exiteix
-
#3 Ups. Pues eso. :D
-
Un deu per FGC.
-
Una primera iniciativa a la vista que esperem sigui l'inici d'un seguit de posades a punt.
COMENTARIOS
- 1.- En Sierra Nevada, a parte del acceso a B ...
- 2.- Lamentablement en aquest país l'esport ...
- 3.- Som molts que pensem com vosaltres. ànim ...
- 4.- Tant de bo ho aconsegueixin. Seria una p ...
- 5.- #4 100% del desnivel ...
- 6.- Yo fui a la Masella el viernes pasado y ...
- 7.- Ah, bé, llavors ja em quedo més tranquil ...
- 8.- #1 No pateixis! N'hi ha que som d'aqu ...
- 9.- Amb aquesta gran i encertada decisió de ...
- 10.- Si snyor, cap a la cerdanya i falta gent ...
Listado completo
Foro Malalts
LO MÁS VISITADO
- 1.- Obrirà Boí Taüll la propera temporada? ...
- 2.- Dos ferits per una allau a l'Aran ...
- 3.- Més d'un metre de neu nova a Baquei ...
- 4.- Paqueton a Masella ...
- 5.- Un eslàlom en imatges ...
- 6.- Per fi arriba la neu!!! ...
- 7.- Números desastrosos a la Molina ...
- 8.- A la primavera ajustem el nostre esquí ...
- 9.- Cap a la professionalització? ...
- 10.- Morzine, entre tradició i modernitat ...
Galería de fotos



